יזמות תקשורתית

משרד "וילדר יחסי ציבור" מאופיין וידוע בענף יחסי הציבור כמשרד דינמי, יזמי, וקריאטיבי שיוזם רעיונות , חיבורים ושיתופי פעולה תקשוריים ושותף מלא לפעילות הלקוח.

90% ממשרדי יחסי הציבור בישראל מי טוב יותר ומי פחות טוב, הם משרדי ביצוע עפ"י ההנחיות ומידע שהלקוח מעביר למשרד.

משרד "וילדר" עם תחילת העבודה מול כל לקוח מכין תוכנית אסטרטגית של יחסי ציבור, מיתוג, מעורבות קהילתית , שיתוף הלקוח בקונגרסים, וועידות וכנסים, הכנת מאמרים ותגובות וחיבור הלקוח לאירועים שוטפים במדינת ישראל ובמיוחד בתחום הכלכלה הישראלית ובונה תוכנית עבודה למערכת יחסי ציבור ענפה לאורך זמן.
בניית מיתוג הוא תהליך מתמשך ולא קוסמות וגם שהחברה או המוצר הופך למותג על וידוע

תפקידו של יועץ התקשורת לשמר ולתחזק את המיתוג התקשורתי ולא לישון לישון על זרי הדפנה.

צבי וילדר מדמה את עבודת יחסי הציבור לשיטת עינוי סיני של טפטוף תקשורתי קבוע לאורך זמן במגוון גדול של כלי תקשורת עם הרבה יזמות והזדמנויות תקשורתיות, שיתוף הלקוח בכתבות רוחב בתחומים שהוא פעיל, תגובות לעיתונות, יזמות מול מקבלי ההחלטות כולל יזמות מול חברי כנסת ושרים ,הכנת מאמרים מקצועיים ,התחברות תקשורתית למועדים, חגים , ארועים ואקטואליה ועוד.

פן נוסף הינו שיתוף פעולה עם סלבס ומשפיעני דעת קהל, בלוגרים ידועים , קבוצות ספורט וספורטאים אולימפיים כדי להנות מהידוענות והמוניטין שלהם אליהם ומהחיבור התקשורתי איתם.

יש לכם שאלה? נשמח לעזור לשירותכם