ייעוץ תקשורתי
שיטת העבודה של משרד "וילדר יחסי ציבור" הינה שיטה עפ"י הפועלים בעשור האחרון, רוב משרדי יחסי הציבור הגדולים בארה"ב ובאירופה.
מדובר בתפיסה השונה מהמקובל במרבית משרדי יחסי הציבור בישראל, רוב משרדי יחסי הציבור בישראל בהם מועסקים תקציבאים שלכל אחד מהתקציבאים יש תיק לקוחות וכל מה שמעניין אותו הם הלקוחות בהם הוא מטפל ולעיתים הוא לא יודע מימינו ומשמאלו מה קורה במשרד, ומה קורה עם לקוחות אחרים של המשרד ולא פעם (זה מאוד אנושי) הוא מעוניין שהלקוחות שלו יקבלו את החשיפה התקשורתית והמיתוג הטובים ביותר ולו גם על חשבון פעילות אחרת של לקוחות המשרד.
שיטת העבודה במשרד "וילדר יחסי ציבור" מבוססת על עבודת צוות משותפת של כל עובדי המשרד מול כל לקוח ולקוח, תוף התמחות התקציבאים בכל מדיה תקשורתית ובגדול כל התקציבאים מכירים את כל לקוחות המשרד גם אם זה לא בטיפולם השוטף היומיומי.
שיטת עבודה זו מביאה להפריה הדדית יצירתיות והישגים תקשורתיים משמעותיים יותר עבור לקוחות המשרד.
כל תקציבאי יכול לתת תשובה בסיסית על כל לקוח ולקוח לפנייה של עיתונאים גם אם הוא לא מטפל בו בשוטף. זהו אחד מהסודות המקצועיים של הצלחת המשרד שאני מדמה אותו לפעילות סיירת מובחרת שכל אחד פועל למען השני וכולם ביחד הם שותפים להצלחה.